13 tammikuuta 2016

Heppauutisia! -Zabudok




"You can't gain anything without losing something first"

Tuo lause osui mua sydämeen kuin kivi, jokin aika sitten, totuutensa vuoksi. Koska kaikki tietävät sen että ei voi saada mitään, jos ei menetä ensin jotain. Asiat eivät tule sormia näpäyttämällä.
Kuten kaikille on varmaankin jo selvinnyt, olen lopettanut tunnit Hubsilla, näin ollen myös Lamocan hoitamisen ja "kisaamisen". Ikävä on kova, mutta se tulee helpottamaan ajan kanssa. Niin se vain on. Kommentit "Etkö välittänyt siitä?!, Miksi hylkäsit Lamocan kisaamisen takia?!!" jätän omaan arvoonsa, koska kuka tahansa, jolla on yhtä paljon kilpaileminen veressä kun mulla, ymmärtää mun tilanteen (+lähtöni syy ei ollut myöskään, pelkästä kisaamisesta kiinni).Ja ne jotka ovat mun kanssa paljon olleet, tietävät kuinka paljon se hevonen mulle merkitsi ja tulee merkitsemäänkin! Mutta tosiasia on se että asiaa on turha jäädä surkuttelemaan. Elämässä on vain tehtävä päätöksiä, jos haluaa tehdä sitä mitä rakastaa. Lamoca säilyy muistoissa ikuisesti <3

Jos oon rehellinen nyt, niin voin sanoa, että oon nyt niin onnellinen kuin vain voin olla! Mulla on hevonen (kisa)kaverina, josta tykkään ihan tosi paljon ja saan luoda luottamusta sen kanssa. Mulla on periaatteessa kaikki mistä oon unelmoinu ratsastuksessa. (Ystävät tietenkin jäi eri paikkaan, mutta ystävyys ei katkea! Kiitos Johanna, Viivi,Tuuli, Roosa & Lene tuestanne ja tsemppiä jatkoon sinnekkin!) Mutta en oo katunu vielä yhtään mun päätöstä ja en usko että tuun katumaankaan! Koska tiiän et asiat on kääntymässä parempaan suuntaan koko ajan! Joten mennäänpä itse asiaan; saanko esitellä Sabun!

kuvakulma,on Sabun lemppari ;)

Sabu on siis mun uusi kisakaveri, joka opettaa miut isompien esteiden & ratojen pariin! 


Luonteeltaan Sabu on hyvin energinen ja touhukas. Ja hoitaessakin hän kiinostuu kaikesta mitä tehdään. Satulavyön laitto jaksaa aina vähän ärsyttää, mutta kun se on ohi niin kaikki on taas hyvin :D!
Ratsastaessa ei ole kovinkaan helppo, jos ratsastaja ei ole tarkkana sinkoilee Sabu sinne ja tänne, ja hyvin nopeasti tietenkin.. ;) Esteet on tän herran juttu, mutta kouluradoillakin on sijoituksia tullut! (Ei minun kanssani, vielä..) Ei ole säikky, mutta intoa riittää sitäkin enemmän ja aina pitäisi olla menossa johonkin suuntaan.. Jalat kun vain vievät eteenpäin, vaikka pitäisi malttaa odottaa vuoroaan! Eihän sille mitään mahda! 

Nyt aluksi tutustumme Sabun kanssa toisiimme vielä paremmin, ja pian meitä jo tullaankin toivon mukaan näkemään kisakentillä! 

4 kommenttia:

  1. Näytät kivalle sabun selässä, toivottavasti teit nähää koht kisois sijottumas ;)

    VastaaPoista
  2. Oi tosi kiva et asiat järjesty ! :) teit ihan varmasti oikean valinnan, ja toivotaan että se tuottaa pian tulosta!
    Tsemppiä jatkoon!
    Ja tuo Sabu näyttää tosi kivalle :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!